Do publicznego przedszkola/oddziału przedszkolnego/innych form wychowania przedszkolnego przyjmuje się dzieci zamieszkałe na obszarze Gminy Miasta Puck, na podstawie złożonego wniosku.

Rodzice dzieci, które w roku szkolnym 2019/2020 korzystały z miejsc w Przedszkolu Samorządowym przy ul. Wejherowskiej 43a składają deklarację o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w tym przedszkolu (do pobrania w przedszkolu).

Dyrektor Przedszkola Samorządowego, na podstawie w/w deklaracji ustala ilość wolnych miejsc w przedszkolu.

  • Postępowanie rekrutacyjne prowadzone jest na wniosek rodzica kandydata, złożony zgodnie ze wzorem, wraz z wymaganymi załącznikami do Dyrektora Przedszkola Samorządowego w Pucku przy ulicy Wejherowskiej 43a

Wzory dokumentów rekrutacyjnych dostępne są w Przedszkolu Samorządowym i na stronie www.przedszkole.miastopuck.pl w zakładce Rekrutacja

Wnioski wraz załącznikami należy składać w terminie 16.03. 2020 r. – 03.04.2020 r.

Jeśli w wyniku rekrutacji nie uda się zapełnić wszystkich miejsc w przedszkolu, to przeprowadzona zostanie rekrutacja uzupełniająca w terminie 11-18.05.2020 r.

Rekrutacja

  1. ZARZĄDZENIE NR 7/2020 BURMISTRZA MIASTA PUCK z dnia 14 stycznia 2020 r. w sprawie w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do przedszkoli lub innych form wychowania przedszkolnego na rok szkolny 2020/2021 w Gminie Miasta Puck

  2. Terminy zgodnie z Zarządzeniem

  3. Wniosek o przyjęcie do przedszkola z klauzulą informacyjną

  4. Oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego o wysokości miesięcznego średniego dochodu na osobę w rodzinie

  5. Oświadczenie rodziców rodzica/opiekuna prawnego o uczęszczaniu rodzeństwa kandydata do przedszkola publicznego

  6. Oświadczenie rodziców/opiekunów prawnych o zatrudnieniu lub prowadzeniu działalności gospodarczej lub pobieraniu nauki w systemie dziennym

  1. Oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego o potrzebie zapewnienia opieki powyżej 5 godzin dziennie ze względu na organizację pracy zawodowej

Komplet dokumentów można pobrać klikając tutaj.

 

W związku z wprowadzeniem szczególnych zaleceń związanych z profilaktyką i zapobieganiem rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2

DOKUMENTACJĘ REKRUTACYJNĄ MOŻNA PRZESŁAĆ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 3 kwietnia

1. Skan wypełnionych wniosków i oświadczeń z podpisami  lub

2. Wypełnione wnioski i oświadczenia bez podpisów- do uzupełnienia po otwarciu placówki lub

3. Zdjęcia wypełnionych wniosków i oświadczeń oryginały doniesione po otwarciu placówki.