Do publicznego przedszkola/oddziału przedszkolnego/innych form wychowania przedszkolnego przyjmuje się dzieci zamieszkałe na obszarze Gminy Miasta Puck, na podstawie złożonego wniosku.
Rodzice dzieci, które w roku szkolnym 2021/2022 korzystały z miejsc w Przedszkolu Samorządowym przy ul. Wejherowskiej 43a składają deklarację o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w tym przedszkolu (do pobrania w przedszkolu).
Dyrektor Przedszkola Samorządowego, na podstawie w/w deklaracji ustala ilość wolnych miejsc w przedszkolu.
- Postępowanie rekrutacyjne prowadzone jest na wniosek rodzica kandydata, złożony zgodnie ze wzorem, wraz z wymaganymi załącznikami do Dyrektora Przedszkola Samorządowego w Pucku przy ulicy Wejherowskiej 43a
Wnioski wraz załącznikami należy składać w terminie 15.03. 2021 r. – 02.04.2021 r.
Jeśli w wyniku rekrutacji nie uda się zapełnić wszystkich miejsc w przedszkolu, to przeprowadzona zostanie rekrutacja uzupełniająca w terminie 10-17.05.2021 r.
Rekrutacja
- ZARZĄDZENIE NR 15/2021 BURMISTRZA MIASTA PUCK z dnia 19 stycznia 2021 r. w sprawie w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do przedszkoli lub innych form wychowania przedszkolnego na rok szkolny 2021/2022 w Gminie Miasta Puck - www.bip.miastopuck.pl
- Terminy zgodnie z Zarządzeniem
- Wniosek o przyjęcie do przedszkola z klauzulą informacyjną
- Oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego o wysokości miesięcznego średniego dochodu na osobę w rodzinie
- Oświadczenie rodziców rodzica/opiekuna prawnego o uczęszczaniu rodzeństwa kandydata do przedszkola publicznego
- Oświadczenie rodziców/opiekunów prawnych o zatrudnieniu lub prowadzeniu działalności gospodarczej lub pobieraniu nauki w systemie dziennym
- Oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego o potrzebie zapewnienia opieki powyżej 5 godzin dziennie ze względu na organizację pracy zawodowej
Komplet dokumentów rekrutacyjnych można pobrać na stronie www.przedszkole.miastopuck.pl.
Postępowanie rekrutacyjne oraz postępowanie uzupełniające będzie przeprowadzone z zachowaniem obowiązującego na dany czas reżimu sanitarnego.
Dokumentację rekrutacyjną można dostarczyć osobiście lub wysłać drogą elektroniczną.
- Dokumenty w wersji papierowej należy dostarczyć do placówki.
Wypełniony komplet dokumentów zamknięty w kopercie można wrzucić do skrzynki znajdującej się w gabinecie Dyrektora.
- Dokumenty wysłane drogą elektroniczną należy wypełnić, zeskanować i wysłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..